Panoramica

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om te kunnen retourneren, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden waarin het is ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke producten zoals etenswaren en verse truffels kunnen niet worden gerestitueerd.

Een foto van de beschadigde goederen is vereist om de retourzending te voltooien.

vergoeding

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of geweigerd.

Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij: het kan even duren voordat de terugbetaling officieel wordt verzonden.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@luxureat.com.

Producten te koop

Uitverkoopartikelen worden samen met de uitverkoopprijs terugbetaald.

wissels

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel wilt ruilen voor een ander van hetzelfde type, stuur dan een e-mail info@luxureat.com en verzend het artikel naar: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rome, Italië.

Verzending van retouren

Om het product te retourneren, moet u het sturen naar: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rome, Italië.

De verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor rekening van de gebruiker. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als een terugbetaling wordt ontvangen, wordt de retourzending in mindering gebracht op de terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw vervangende product te ontvangen variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, raden we u aan gebruik te maken van een traceerbare verzendservice of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat je het geretourneerde artikel ontvangt.

Hulp nodig?

Contacteer ons op info@luxureat.com voor vragen over terugbetalingen en retouren.